MADE IN WROCŁAW Konferencja
Biznes / Inspiracje / Innowacje

Konferencja
online

20-22 października 2020 Zobacz transmisję
z wydarzenia
  • 3 dni3 tematy

  • networkingnieograniczony czasowo

  • bezpłatnyudział w wydarzeniu

  • liderzyrynku

Transmisja z wydarzenia

 

 

W razie problemów technicznych tę transmisję możesz obejrzeć na YouTube

In case of technical issues you can watch this video transmission on YouTube

Idea

Biznes już dawno nie stał przed tak dużymi wyzwaniami, jak dziś. Na konferencji Made in Wroclaw 2020 porozmawiamy o tym, jak radzić sobie z nimi tak, by nie tylko nie zwalniać tempa, ale i stale się rozwijać. Gośćmi wydarzenia będą doceniani na całym świecie biznesmeni, innowatorzy i naukowcy.

Weź udział w tym wyjątkowym wydarzeniu i przekonaj się, czy pandemia koronawirusa może być szansą, a nie tylko zagrożeniem dla gospodarki. Sprawdź też, jaki potencjał niesie ze sobą czwarta rewolucja przemysłowa i dowiedz się, dlaczego ekologia i biznes idą ze sobą w parze.

W tym roku dołącz do nas online i wykorzystaj wachlarz możliwości, jakie daje nowa formuła!

Po każdym z naszych meetupów odbędzie się networking online, w ramach którego będziesz mógł porozmawiać z naszymi gośćmi i zadać im pytania pogłębiające konferencyjną dyskusję. Do zobaczenia!

Prelegenci

  • Malgorzata Dobies-Turulska IKEA
    Malgorzata Dobies-Turulska

    Zastępca Dyrektora IKEA Industry Zbąszynek


    Zastępca Dyrektora IKEA Industry Zbąszynek od sierpnia 2020 r. Wcześniej Dyrektorka Sklepu IKEA w Gdańsku w latach 2018-2020. Zawodowo związana z IKEA od 2003, w zakładzie produkcyjnym mebli IKEA Industry Lubawa rozwijając Supply Chain i optymalizując procesy logistyczne. Przed dołączeniem do IKEA 3 lata pracowała dla DOW Chemical Company w Warszawie na stanowisku Księgowej. Absolwentka PWSBiA na Wydziale Finanse i Bankowość, absolwentka studiów podyplomowych m.in. z zakresu logistyki na Politechnice Warszawskiej oraz Strategic Leadership Academy w ICAN Institute.

  • Jacek Sutryk Prezydent Wrocławia
    Jacek Sutryk

    Prezydent Wrocławia

    Jacek Zbigniew Sutryk (ur. 17 września 1978 r. we Wrocławiu) – z wykształcenia socjolog, w latach 2011-2018 dyrektor Departamentu Spraw Społecznych UMW, od listopada 2018 r. prezydent Wrocławia.

    Jacek Sutryk jest wrocławianinem, wychował się na Tarnogaju. Uczęszczał do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Wincentego Pola przy ul. Nyskiej oraz do Społecznego Liceum nr 1 przy ul. Długiej. Jest absolwentem socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz doktorantem Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i wykładowcą w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Wrocław to nie tylko miejsce, w którym się urodził, ale także miasto jego rodziców i dziadków.

    – Wrocław mnie ukształtował, noszę go w sobie. Nie mógłbym żyć nigdzie indziej. To moje miejsce. Znam dawny Wrocław ze wspomnień mojej babci. Wciąż pamiętam ten z mojego dzieciństwa, a później młodości. Dzisiaj z dumą i zachwytem patrzę jak piękny jest nasz współczesny Wrocław – mówi Jacek Sutryk.

    Z zamiłowania społecznik i samorządowiec. Od zawsze zaangażowany społecznie: przewodniczył Radzie Pomocy Społecznej, dyrektor Wspólnoty Roboczej Związków Organizacji Socjalnych w Warszawie – NGO zrzeszająca ponad 800 organizacji socjalnych z całej Polski, wiceszef Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Samorządowych Ośrodków Pomocy Społecznej, działał w Zarządzie Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych, współorganizator krajowych i międzynarodowych konferencji z zakresu polityki społecznej. Na co dzień współpracuje z organizacjami socjalnymi z całej Polski.

    W latach 2007-2011 pełnił funkcję dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Doświadczenie i zdobytą wiedzę wykorzystał następnie w Urzędzie Miejskim Wrocławia, gdzie od 2011 r. był dyrektorem Departamentu Spraw Społecznych. Odpowiadał za współpracę z organizacjami pozarządowymi, zdrowie, pomoc społeczną, partycypację społeczną, sport i rekreację czy kulturę.

    W 2015 r. uczestniczył w tworzeniu w Urzędzie Miejskim Biura Partycypacji Społecznej, dzięki któremu urzędnicy i władze miasta mogą być bliżej jego mieszkańców. Jednym z najważniejszych projektów obecnego Wydziału Partycypacji Społecznej jest Wrocławski Budżet Obywatelski, którego środki na przestrzeni ostatnich 4 lat zostały zwiększone z 3 do 25 mln złotych.

    Jako dyrektor Departamentu Spraw Społecznych UMW Jacek Sutryk zawsze dużą wagę przykładał do rozwoju wrocławskich osiedli i bliskiej współpracy z radami osiedli. W listopadzie 2017 r. odbył się I Wrocławski Kongres Rad Osiedli w Hali Stulecia, zaś w ramach Funduszu Czasu Wolnego od maja do września 2018 r. na wrocławskich osiedlach przeprowadzono 80 wydarzeń.

    Czas wolny spędza aktywnie, gra w tenisa, biega, jeździ rowerem. Kibic wrocławskiej drużyny żużlowej, wrocławskich siatkarek i koszykarek. Lubi także czytać książki Katarzyny Bondy.

  • Fabio Pommella  Whirlpool
    Fabio Pommella 

    Prezes Zarządu Whirlpool Company Polska Sp. z o.o. 

    North Area Senior Director i Wrocław Site Leader 

    Na początku kariery zawodowej pracował w Laboratorio Acustica e Vibrazioni w Adler Plastic. W styczniu 2001 roku dołączył do Indesit Company SpA jako inżynier procesu w fabryce w Carinaro, później - Kierownik Działu Technologii. Awansowany w 2004 roku na stanowisko kierownika operacyjnego w Carinaro. W 2006 roku przeniósł się do polskich struktur Indesit. Był dyrektorem fabryki kuchenek, a następnie dyrektorem zakładu lodówek. W 2012 roku podjął również projekt start-upowy dla dwóch nowych łódzkich fabryk. W 2013 roku został dyrektorem łódzkiej strefy produkcyjnej, obejmującej wszystkie 4 zakłady. W 2018 roku, po połączeniu Indesit z Whirlpool, został Prezesem Zarządu Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., która zatrudnia 6000 osób. Jest również odpowiedzialny za operacje przemysłowe w tzw Area Nord, obejmującej zakłady w Polsce, Wielkiej Brytanii i na Słowacji oraz Liderem Strefy Przemysłowej we Wrocławiu, zarządzając koordynacją wszystkich funkcji produkcyjnych.

  • Prof. Marcin Drąg Politechnika Wrocławska
    Prof. Marcin Drąg

    Profesor chemii, kierownik Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania na Politechnice Wrocławskiej

    Prof. dr hab. Marcin Drąg urodził się w Świdnicy w 1975 roku. Tytuł magistra uzyskał na Wydziale Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego w 1999 roku. Następnie przeniósł się na Wydział Chemiczny Politechniki Wrocławskiej, gdzie uzyskał stopień doktora nauk chemicznych pracując nad nowymi inhibitorami metaloproteaz oraz proteaz cysteinowych pod nadzorem prof. Pawła Kafarskiego. Jego praca doktorska została uhonorowana nagrodą za najlepszą pracę z chemii organicznej przez Polskie Towarzystwo Chemiczne i Sigma-Aldrich (2004). W 2003 r. został mianowany asystentem na Politechnice Wrocławskiej i następnie adiunktem (2004 r.). W latach 2005-2008 prowadził badania na stażu podoktorskim w The Burnham Institute for Medical Research w La Jolla, Kalifornia (USA) w laboratorium prof. Guy Salvesena. W badaniach tych skupił się na poznaniu szlaków sygnałowych proteaz zaangażowanych w apoptozę, stany zapalne, infekcje wirusowe i ścieżkę sygnalizacyjną ubikwityny. Po powrocie do Polski w 2011 r. uzyskał stopień doktora habilitowanego nauk chemicznych w zakresie chemii za prace nad nowymi typami bibliotek kombinatorycznych do badania enzymów proteolitycznych. W 2016 roku otrzymał tytuł profesora chemii od Prezydenta RP. Prof. Drąg od stycznia 2020 r. pełni funkcję kierownika Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania na Politechnice Wrocławskiej.

    W 2019 r. Prof. Drąg otrzymał nagrodę Fundacji na rzecz Nauki Polskiej 2019 w dziedzinie nauk chemicznych i materiałowych za opracowanie nowej platformy technologicznej umożliwiającej otrzymywanie związków biologicznie aktywnych, w szczególności inhibitorów enzymów proteolitycznych.

    Prof. Drąg wypromował czterech doktorantów (wszystkie doktoraty z wyróżnieniem) i 8 postdoków. Jest autorem ponad 100 publikacji w recenzowanych czasopismach naukowych, z których wiele było opublikowanych w czasopismach o najwyższym współczynniku oddziaływania (np: Nature Reviews Drug Discovery, Nature Chemical Biology, Nature Communications, Nature Protocols, Chemical Reviews, Journal of the American Chemical Society, PNAS, Chemical Science, Cell Death & Differentiation, Trends in Biochemical Sciences). Jego zainteresowania badawcze w zakresie chemii biologicznej obejmują projektowanie i syntezę substratów, inhibitorów i sond molekularnych dla różnych klas enzymów, w szczególności enzymów proteolitycznych. Prof. Drąg opracował kilka nowych, wszechstronnych technologii przydatnych do szybkiego określenia specyficzności substratowej enzymów proteolitycznych. W szczególności jego laboratorium zapoczątkowało i rozwinęło technologię z zastosowaniem dużej liczby nienaturalnych aminokwasów w bibliotekach kombinatorycznych (technologia HyCoSuL – Hybrid Combinatorial Substrate Library). Współpracuje z ponad 30 placówkami akademickimi na całym świecie, a także prowadzi projekty wspólnie z firmami biotechnologicznymi i farmaceutycznymi. Realizował wiele grantów finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, Fundację na rzecz Nauki Polskiej, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, a także projektów z Unii Europejskiej i USA.

  • Anna Berczyńska ABSL
    Anna Berczyńska

    Vice-President-Talents, ABSL

    Dyrektorka Zarządzająca Schaeffler Global Services Europe

     

    • Dyrektorka Zarządzająca Globalnego Centrum Usług Wspólnych, Magister Wydziału Zarządzania, Zarządzanie Przedsiębiorstwami, Finanse i Rachunkowość, MBA
    • Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w usługach wsparcia biznesu, konsultingu i procesach ciągłego doskonalenia, prowadziła też swoją firmę przez ponad 6 lat
    • Posiada szerokie doświadczenie w zakładaniu Centrum Usług Wspólnych dla korporacji europejskich i amerykańskich z lokalizacjami na obszarze Ameryki Północnej, Australii i Europy
    • Doświadczenie zdobywała m.in. tworząc długofalową strategię zarządzania personelem, jest ekspertką w zakresie budowania zaangażowania w celu osiągnięcia najwyższego poziomu usług dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
    • Poza pracą angażuje się w inicjatywy zw. z budowaniem kapitału społecznego i rozwoju sektora usług biznesowych, m.in. prowadzenie projektu Mentoring Walk i pełnienie roli Vice-President ABSL Talents na rzecz rozwoju kompetencji i rynku talentów w sektorze SSC
  • Vangelis Savvas 3M GSC Poland
    Vangelis Savvas

    Dyrektor Generalny 3M Global Service Center Poland we Wrocławiu

    Z 3M związany od 2012 roku. W ciągu swojej ponad 20-letniej kariery rozwijał się na stanowiskach w obszarach finansowych oraz zarządzaniu kryzysowym w Grecji, Polsce i Stanach Zjednoczonych. Absolwent  Zarządzania, Bankowości i Funduszy Inwestycyjnych brytyjskiej Henley Business School w Reading. W 2020 roku rozpoczął pracę jako Dyrektor Generalny w Global Service Center. We Wrocławiu nadzoruje działania operacyjne 3M GSC Poland na region EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), które dostarczane są przez ponad 1000 pracowników z 8 zespołów operacyjnych (m.in. HR, finanse, technologie i IT, marketing, logistyka i zakupy). Centrum powstało w 2015 roku i aktualnie obsługuje 57 krajów. Jest jednym z trzech centrów globalnych 3M (pozostałe dwa znajdują się na Filipinach i w Kostaryce).

    Prywatnie mąż i dumny ojciec dwóch synów. W wolnych chwilach - pilot.

  • Taras Lukaniuk Nokia
    Taras Lukaniuk

    Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Networks we Wrocławiu

    Taras Lukaniuk (ur. 1987), Dyrektor Europejskiego Centrum Oprogramowania i Inżynierii Nokia Networks we Wrocławiu (od marca 2020). Jest absolwentem Wołyńskiego Uniwersytetu Narodowego im. Łesi Ukrainki oraz Politechniki Wrocławskiej, gdzie uzyskał tytuł magistra inżyniera na kierunku informatyka. 

    Taras Lukaniuk swoją karierę rozpoczął w 2010 roku, kiedy zaraz po studiach podjął pracę w Nokii (wówczas Nokia Siemens Networks). Pierwsze stanowisko, jakie zajmował, to software engineer. Już wtedy znacznie wyróżniał się poziomem kompetencji interpersonalnych i wkrótce zaczął zarządzać zespołami. Początkowo były to małe zespoły znajdujące się w Polsce. Dzięki swoim umiejętnościom zarówno technicznym, jak i wysokim poziomem kompetencji kierowniczych, każdy zespół, jakim zarządzał, osiągał wysokie rezultaty. To przyczyniło się do tego, że po niespełna pięciu latach powierzono mu koordynację kilkuset osobowego zespołu, w skład którego wchodzili pracownicy z Chin, Polski, Indii, Niemiec, USA, Finlandii oraz Filipin. 

    W 2018 roku objął stanowisko Head of R&D, gdzie odpowiedzialny była za projekty związane m.in. sztuczną inteligencją, uczeniem maszynowy, platformą automatyzacji sieci czy systemem zarządzania stacji bazowej (BTS). Rok później objął stanowisko Head of Productization (które piastuje do dziś),  gdzie odpowiada za niezwykle złożony proces planowania, zarządzania wersjami i weryfikację produktów z portfolio Nokii. 

    Taras Lukaniuk obecnie zarządza także wrocławskim Centrum Technologicznym Nokia Networks, które jednocześnie jest największym Centrum Badawczo Rozwojowym w Polsce. Odpowiada więc nie tylko za zarządzanie liczącą ponad 4200 pracowników placówką, ale również za jakość wytwarzanego oprogramowania pozwalającego zwykłym użytkownikom korzystać z telefonów komórkowych oraz przesyłać przez nie wszelkie dane. Oprogramowanie wytwarzane w Nokia Networks, znajdującej się wśród trzech największych dostawców technologii komórkowych na świecie, oraz weryfikowane we wrocławskim oddziale, wykorzystywane jest przez większość znaczących operatorów na całym świecie. To dzięki pracy Tarasa i w jego zespołu powstają rozwiązania wykorzystywane przez miliardy ludzi na całym świecie, np. 4G/LTE czy 5G. 

    Taras Lukaniuk to świetny przykład człowieka, który konsekwentnie dąży do celu. Rozumie doskonale, że dobry szef musi znać swoją firmę od podszewki, a w pracy priorytetem są jasno sprecyzowane zadania oraz przejrzysta komunikacja. Jedną z najważniejszych wartości w jego pracy jest świetna znajomość specyfiki stanowisk operacyjnych w takiej organizacji, dzięki czemu wie, co jest ważne dla pracowników. Wśród swoich podwładnych ma opinię sprawiedliwego oraz stanowczego szefa, takiego, który zawsze osiąga swoje cele. Taras Lukaniuk jest skutecznym liderem, który konsekwentnie dąży do realizacji swojej wizji – uczynienia z wrocławskiego Centrum Technologicznego jednego z największych i najlepiej globalnie działających oddziałów Nokia. To, co jest jego niewątpliwym sukcesem, to promocja polskiej myśli technologicznej na całym świecie. Swoją wizją zaraża też pracowników, dzięki czemu mają oni jeden z najwyższych wskaźników zgłaszania patentów związanych z rozwojem telekomunikacji na całym świecie. 

    Prywatnie miłośnik windsurfingu, spacerów, podróży oraz nowych technologii. Jedyne o czym marzy, to mieć więcej czasu dla rodziny. Z żoną Justyną oraz 3 letnim synem mieszka we Wrocławiu.

  • Aleksandra Sękowska ProxiGroup
    Aleksandra Sękowska

    Współzałożycielka spółki ProxiGroup

    Ambitna i zdyscyplinowana bizneswoman oraz analityk biznesowy. Wierzy, że sukces jest połączeniem pasji i determinacji. Współzałożycielka spółki ProxiGroup , w której od lat zajmuje się zarządzaniem, procesami operacyjnymi oraz komercjalizacją technologii. Nadzoruje wdrożenia przemysłowych systemów IoT oraz utrzymuje relacje z klientami i partnerami. Jako pasjonat innowacji zajmuje się promocją i popularyzacją technologii IoT na arenie międzynarodowej. Ściśle współpracuje z globalnymi klientami z sektora Przemysłu 4.0 w celu opracowania innowacyjnych rozwiązań opartych na wartościach, dostosowanych do ich potrzeb. Projektuje i tworzy wartość rynkową produktów technologicznych w zarządzaniu łańcuchem dostaw zarówno w działaniach B+R ale także we wdrożeniach komercyjnych.

  • Anthony Crawford 3M
    Anthony Crawford

    Dyrektor Operacji Produkcyjnej 3M w Polsce i Regionie Europy Wschodniej


    Anthony Crawford koordynuje operację produkcyjną 3M w Regionie Europy
    Wschodniej, do której należy też wrocławski SuperHub, jedno z największych i
    najprężniej rozwijających się globalnych centrów produkcyjnych 3M.
    W ramach swojej funkcji Anthony Crawford nadzoruje działania operacyjne
    zakładów, które łącznie zatrudniają ponad 3000 pracowników. Odpowiada też za
    wdrażanie strategicznych projektów inwestycyjnych i optymalizacyjnych w
    różnych obszarach funkcjonowania organizacji.


    W ciągu 20 lat swojej kariery w 3M Anthony Crawford zajmował różne
    stanowiska w obszarze zarządzania produkcją i łańcuchem dostaw w Wielkiej
    Brytanii, Belgii, Niemczech i Szwajcarii. W latach 2009 – 2013 zarządzał fabryką
    dywizji Personal Safety we Wrocławiu, wytwarzającą środki ochrony osobistej.
    Natomiast w 2013 roku rozpoczął pracę w Szwajcarii jako Lider Lean Six Sigma i
    Jakości dla regionu EMEA.

  • Patrycja Obara Biuro Mówców Spice
    Patrycja Obara

    Partnerka w Biurze Mówców Spice, mówczyni i trenerka wystąpień publicznych

    Przemawiała m. in. na TEDxWroclaw, TEDxPolitechnikaWroclawska i w Sejmie RP. Fascynatka dydaktyki. Nauczaniem zajmuje się od 2001 roku, zarówno praktycznie jak i teoretycznie. W latach 2007-2016 wykładała w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego przedmioty z zakresu nauk o biznesie, językoznawstwa oraz medioznawstwa. Zajęcia prowadziła także na Uniwersytecie SWPS oraz na studiach MBA na Politechnice Wrocławskiej. Założyła Wrocławską Szkołę Śpiewu, w której sama uczy również emisji głosu oraz pisania tekstów piosenek. Patrycja jest tłumaczką książek i artykułów o tematyce biznesowej – w latach 2006-2015 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Artystka nominowana do Wrocławskiej Nagrody Muzycznej 2019 - jest liderką projektu SHE-la i współtwórczynią Cloud Theater.

  • Prof. dr hab. Eugeniusz Zych Uniwersytet Wrocławski
    Prof. dr hab. Eugeniusz Zych

    Chemik, członek Rady UWr pierwszej kadencji.

    Na WCH kieruje Zakładem Dydaktycznym Podstaw Chemii oraz Zespołem Badawczym Materiałów Luminescencyjnych. Kierował wieloma grantami krajowymi i zagranicznymi, w tym projektem MC-ITN LUMINET  – „European Network on Luminescent Materials” oraz realizował badania dla firm Harryson Consulting GmbH i Philips Electronics Nederland B. V. Współpracuje z wieloma zagranicznymi jednostkami m.in. w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Niemczech i Japonii. Jest Przewodniczącym Komitetu Organizacyjnego cyklicznej Międzynarodowej Konferencji „Excited States of Transition Elements – ESTE”. 

  • Dr Radomir Grucza GlobalLogic
    Dr Radomir Grucza

    Vice President, Head of Sales DACH Region, GlobalLogic

    Radomir urodził się w 1967 roku, studiował w Polsce na Politechnice Warszawskiej, a później na Uniwersytecie Saarland w Niemczech, gdzie w 1995 roku uzyskał tytuł doktora.

    Od 1995 roku pracował w Siemens na różnych stanowiskach kierowniczych: w Mediolanie, Monachium i Warszawie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż sieci telefonii komórkowej, a następnie za całą działalność telekomunikacyjną Siemens Networks w Polsce. Po połączeniu z Nokia Networks kontynuował pracę dla Nokia Siemens Networks jako prezes zarządu NSN Polska wraz z odpowiedzialnością za region w Europie Środkowej i Wschodniej dla Deutsche Telekom.

    1 września 2012, jako współzałożyciel firmy REC Global, przejął obowiązki członka zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży, rozwijając współpracę REC Global w zakresie inżynierii oprogramowania na rynkach Europy i Ameryki.

    Od 13 stycznia 2016, w wyniku połączenia REC Global z GlobalLogic, dr Radomir Grucza jest członkiem zarządu GlobalLogic Polska i GlobalLogic GmbH oraz pełni obowiązki Head of Sales w regionie DACH, będąc również członkiem kadry zarządzającej w regionie Europe.

  • Krzysztof Jarzyna Industrias Alegre
    Krzysztof Jarzyna

    Dyrektor zarządzający polskim oddziałem spółki INDUSTRIAS Alegre, 


    Absolwent Wydziału Politechniki Wrocławskiej, posiadacz dyplomu MBA
    sygnowanego przez WSB/Franklin University oraz prestiżowego programu
    Menadżerskiego ICAN Institute. 
     
    Swoją karierę zawodową związał z międzynarodowym środowiskiem firm
    produkcyjnych z branży elektroniki użytkowej oraz segmentu Automotive, piastując
    różne stanowiska kierownicze w strukturach lokalnych oraz globalnych.
     
    Obecnie pełni rolę dyrektora zarządzającego polskim odziałem hiszpańskiej spółki
    produkcyjnej wytwarzającej elementy z tworzyw sztucznych dla globalnych
    przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego.


    Z przyjemnością dzieli się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Prywatnie szczęśliwy
    mąż i ojciec dwójki cudownych dzieci.

  • Przemysław Ozga Production Manager
    Przemysław Ozga

    Pomysłodawca oraz redaktor naczelny czasopisma "Production Manager", ekspert z zakresu mediów branżowych

    Pomysłodawca oraz redaktor naczelny czasopisma "Production Manager" traktującego o zarządzaniu fabrykami, budowaniu kultur przywódczych, przemyśle 4.0 oraz cyfrowej transformacji we współczesnych firmach produkcyjnych. Z sektorem produkcyjnym związany od dziewięciu lat. Ekspert z zakresu mediów branżowych. Zwolennik i promotor szerzenia wiedzy o metodach zarządczych oraz najnowszych technologii wspierających wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw działających w Polsce i Europie. Organizator oraz prowadzący ogólnopolskich konferencji z cyklu Production Manager Meetings. Ukończył certyfikowany kurs zawodowych negocjacji oraz kompendium MBA. Prywatnie entuzjasta światowej literatury, biegania, filozofii oraz kosmologii.

  • Mateusz Amroziński Fanuc
    Mateusz Amroziński

    Specjalista ds. Nowych Projektów w FANUC Polska.

    Absolwent kierunku Mechatronika Politechniki Wrocławskiej (Wydział Mechaniczny). Pracę dla FANUC Polska rozpoczął w czerwcu 2012 r. Przez pierwsze dwa lata zajmował się serwisem oraz przeglądami okresowymi robotów, jako inżynier serwisu, by w 2014 r. rozpocząć pracę w Dziale Technicznym FANUC. Zajmował się technicznym wsparciem sprzedaży.

    Główną misją wsparcia były przede wszystkim: dobór i weryfikacji technicznych rozwiązań oferowanych klientom, przeprowadzanie testów zrobotyzowanych narzędzi programowych i sprzętowych oraz wspieranie techniczne, zarówno poprzez specjalistyczne szkolenia w centrum Fanuc Polska, jak i pomoc na miejscu w zakładach produkcyjnych.
    Od 2016 r. zaangażowany również w działania handlowe oraz Product Introduction, opierające się głównie na prezentacjach (teoretycznych i praktycznych) możliwości robotów FANUC, przybliżaniu idei ich stosowania oraz najnowszych trendów robotyki w dzisiejszym przemyśle.

  • Witold Ziomek MPWiK
    Witold Ziomek

    Prezes Zarządu MPWiK S.A. we Wrocławiu

    Witold Ziomek – Prezes Zarządu MPWiK S.A. we Wrocławiu od kwietniu 2017 roku. Wcześniej przez 10 lat pracował jako wiceprezes spółki – wówczas nadzorował m.in. obszar finansów, kontrolingu, IT, inwestycji, zarządzania majątkiem i relacji z klientami.  W tym okresie spółka pozyskała finansowanie i przeprowadziła największy program inwestycyjny w swojej historii w kwocie ponad 1,5 mld zł. 

    Przed związaniem się z sektorem publicznym, przez 20 lat pracował w Polsce i zagranicą w firmach prywatnych, m.in. na 3-letnim kontrakcie inżynierskim w Tokio, w firmie doradztwa finansowego z obszaru fuzji i przejęć w Warszawie, jako dyrektor finansowy w międzynarodowej spółce we Wrocławiu. 

    Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, Wydziału Elektroniki oraz Uniwersytetu Ekonomicznego – ukończył magisterskie studia managerskie MBA w opcji międzynarodowej.

    Prywatnie jest miłośnikiem sportowej rywalizacji i uwielbia jazdę na nartach.                          Interesuje się także fotografią.

  • Anna Woźniak Ultimo
    Anna Woźniak

    Head of Communication, Ultimo

    Menadżer z szerokim doświadczeniem w marketingu i komunikacji, w tym w działaniach z obszaru CSR. Od 10 lat pracuje w spółce Ultimo – jednym z liderów rynku zarządzania wierzytelnościami - tworząc i wdrażając strategię komunikacyjną spółki (zewnętrzną i wewnętrzną), budując wizerunek marki oraz jej kampanie marketingowe. Odpowiada również za aktywności z obszaru odpowiedzialnego biznesu, jak i wspiera wolontariat pracowników będąc jednocześnie członkiem firmowego CSR Team. Wcześniej przez kilkanaście lat zarządzała departamentem komunikacji w Credit Agricole Bank Polska.

  • Dr Marcin Dudarski JP Weber
    Dr Marcin Dudarski

    Współzałożyciel i Partner Zarządzający firmy doradczej JP Weber. Od 20 lat zarządza praktyką prawną firmy. 

    Radca prawny, autor rozprawy doktorskiej na temat transgranicznego przenoszenia siedziby spółek kapitałowych oraz licznych publikacji związanych z prawem spółek. Specjalista w zakresie procesów inwestycyjnych w Polsce oraz procesów restrukturyzacji przedsiębiorstw. Doradza klientom, w szczególności z sektora produkcyjnego i nieruchomości, w różnorodnych aspektach inwestowania, przy restrukturyzacji grup kapitałowych, sporach korporacyjnych, zawieraniu umów oraz w kwestiach regulacyjnych. Od wielu lat ściśle współpracuje z inwestorami działającymi na terenie Specjalnych Stref Ekonomicznych. Jako partner zarządzający zespołem Korean Desk brał udział w licznych wyjazdach na misje gospodarcze m.in. do Korei i Japonii, organizowanych we współpracy z instytucjami publicznymi, co ugruntowało jego pozycję jako kompetentnego doradcy dla inwestorów wywodzących się z rynków azjatyckich. Doradza również znanym polskim firmom działającym w sektorze finansowym.

  • Krzysztof Drynda Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna
    Krzysztof Drynda

    Wiceprezes Zarządu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy "INVEST-PARK"

    Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej i studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA). Od 2016 roku członek zarządu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST-PARK”. Były doradca ministra ds. gospodarki. W przeszłości związany z sektorem finansowym, prowadził także własną działalność gospodarczą w tym obszarze. Aktywny działacz organizacji pozarządowych oraz samorządu lokalnego miasta Opole. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi RP. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec trójki dzieci. Pasjonat gór oraz podróży.

  • Konrad Weiske Spyrosoft
    Konrad Weiske

    Współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A

    Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.
    Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając swoje pierwsze doświadczenia w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Polsce, pracując przy tym dla takich gigantów jak IBM, Microsoft czy Nokia.

    Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstało Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idée fixe o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania.

    Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora IT, szukając połączeń między biznesem a sektorem publicznym.

  • Jakub Korczyński Giant Lazer
    Jakub Korczyński

    Jakub prowadzi Giant Lazer - wrocławskie studio wirtualnej (VR) i rozszerzonej (AR) rzeczywistości.

    Razem z zespołem stworzył pierwszą w Polsce edukacyjną grę VR.
    Drugim wielkim sukcesem w branży wirtualnej rzeczywistości była pierwsza na świecie gra VR o tematyce ekologicznej - Trash Rage.

    Jakub również współtworzy inicjatywę VR/AR Hero, dzięki, której każdy może nauczyć się tworzyć "wirtualne światy" oraz wykłada na Wyższej Szkole Bankowej
    Obecnie pracuje nad uruchomieniem podcastu i produkcją multimedialnych doświadczeń VR/AR edukujących o zachodzących zmianach klimatu..

    Tancerz i instruktor tańców afro-kubańskich.

  • Marek Prószyński Grupa Trans.eu
    Marek Prószyński

    Vice President CCO, Grupa Trans.eu

    Lider obszaru Enterprise Sales & Partners Teams w Grupie Trans.eu. Manager z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży TSL. Pracował na stanowiskach managerskich u liderów międzynarodowej branży logistycznej, takich jak Maersk, NYK, Grupa Rhenus, DB Schenker, FM Logistics czy GEFCO. Doradzał i odpowiadał za wprowadzenie na polski rynek kilku firm z branży logistycznej.

  • Grzegorz Rudno-Rudziński ITCorner
    Grzegorz Rudno-Rudziński

    Prezes zarządu Klastra ITCorner, managing partner Unity Group


    Przedsiębiorca i działacz społeczny. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w
    rozwoju opartym na technologiach IT.  W latach 2013-2016 prezes zarządu, a
    obecnie managing partner w Unity Group, która kulturę i wartości stawia jako
    nadrzędny atut w relacjach z pracownikami i klientami. Koncentruje się na
    rozwoju działań firmy na rynku krajowym oraz na współdziałaniu z organizacjami i
    startupami. Współpracował aktywnie przy rozwoju e-commerce z firmami takimi
    jak EURO RTV AGD, Polski Bus, Onnibus, Euroterm, Kaczmarek Electric, ASAJ
    oraz przy digitalizacji procesów sprzedaży w Volkswagen Group Polska czy
    Hyundai. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu
    i metodyk rozwoju innowacji. Founder i członek rady nadzorczej w oneb2b.pl -
    pierwszej platformie B2B do sprzedaży internetowej i tradycyjnej dostępnej w
    modelu abonamentowym. Regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i
    konferencji. Aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę
    wiedzy jako prezes zarządu ogólnopolskiego stowarzyszenia firm IT - ITCorner.
    Jest także ambasadorem ogólnopolskiej akcji Woman Update, której celem jest
    aktywizacja kobiet do zdobywania kompetencji cyfrowych i zawodowego
    realizowania się w sektorze IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Glasgow
    Caledonian University oraz ICAN Strategic Leadership Academy.

  • Prof. Krzysztof Jajuga Uniwersytet Ekonomiczny
    Prof. Krzysztof Jajuga

    Profesor zwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, kierownik Katedry Inwestycji Finansowych i  Zarządzania Ryzykiem. Członek Rady Uczelni.

    Doktor honoris causa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, honorowy profesor Politechniki Warszawskiej, wykładowca uczelni w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Chinach, Niemczech, Francji, Szwecji, Irlandii.

    Prezes CFA Society Poland. Były członek Rady Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i Rady Naukowej Narodowego Banku Polskiego.

  • Maciej Jarosz Global Entrepreneurs
    Maciej Jarosz

    Przedsiębiorca w Global Entrepreneurs, facylitator, trener. 

    Współtwórca polskiej społeczności Liberating Structures, twórca pierwszego w kraju warsztatu immersyjnego Liberating Structures. Wspólnie zmieniamy sposób komunikacji.

    Przed tym zajmowałesię gwarancją i utrzymaniem systemów państwowych takich jak SRP, CEPIK, EPUAP. Pracował również jako Scrum Master, obecnie jest Ambasadorem DevOps Institute oraz próbuj swoich sił w start-upowej grze.

    Prywatnie interesuje się językami, programowaniem (głównie automatyzacją), bezpieczeństwem, kwiatami, kawą, gotowaniem.

  • Przemysław Jedlecki Gazeta Wyborcza
    Przemysław Jedlecki

    Ekonomista, politolog, dziennikarz i redaktor w katowickiej redakcji Gazety Wyborczej.

    Zajmuje się tematyką miejską, samorządową oraz polityką. Redaguje kwartalnik Miasta Idei oraz prowadzi cykl Miasta Idei. To spotkania łączące warsztaty dla mieszkańców z debatami eksperckimi, które dotyczą rozwoju miast, ich problemów, projektów oraz wyzwań, z którymi się mierzą. 

Agenda

20 października, Wtorek

9:30 - 13:00
Gospodarka od nowa, czyli jak koronawirus zmienił nasz sposób postrzegania biznesu
9:30 - 9:50
oficjalne otwarcie Made in Wroclaw
  • Jacek Sutryk, Prezydent Wrocławia
  • Magdalena Okulowska, Prezes Zarządu, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
9:50 - 10:10
  • ,,Doświadczenia 3M w dobie pandemii'' / "Stay safe and keep growing together: 3M’s experiences in Covid-19 reality"
  • Anthony Crawford, Dyrektor Operacji Produkcyjnej 3M w Polsce i Regionie Europy Wschodniej;
  • Vangelis Savvas, Dyrektor Generalny 3M GSC Poland
10:10 - 10:30
  • "Flying With the Black Swan"
  • Fabio Pommella, Prezes Zarządu Whirlpool Company Polska Sp. z o.o. North Area Senior Director i Wrocław Site Leader
10:30 - 10:50
  • „Koronawirus – szansa, którą zmarnujemy?” 
  • Konrad Weiske, Wiceprezes, SoDA - Software Development Association Poland; Współzałożyciel i Prezes, Spyrosoft S.A.
11:00 - 12:00
Panel dyskusyjny: ,,Walka z koronawirusem – nowa rzeczywistość, nowe sposoby działania’’

Paneliści:
  • Anna Berczyńska, Wiceprezes ABSL Talents, Dyrektorka Zarządzająca Globalnego Centrum Usług Wspólnych, Schaeffler Global Services Europe,
  • Grzegorz Rudno-Rudziński, Prezes Zarządu Klastra ITCorner, Partner Zarządzający, Unity Group,
  • Prof. dr hab. Marcin Drąg, Wydział Chemiczny, Politechnika Wrocławska,
  • Krzysztof Jarzyna, Managing Director, Industrias Alegre,
  • moderator: dr Marcin Dudarski, Współzałożyciel i Partner Zarządzający, JP Weber
12:00 - 13:00
Moderowany Networking, prowadzenie: Maciej Jarosz, trener Liberating Structures

21 października, Środa

9:30 - 12:45
Czwarta rewolucja przemysłowa na Dolnym Śląsku
9:30 - 9:35
otwarcie dzień II
9:35 - 9:55
  • „Możliwości i korzyści wynikające z zastosowania inteligentnej robotyzacji w przemyśle”
  • Mateusz Amroziński, Specjalista ds. Nowych Projektów, Fanuc Polska Sp. z o.o.
9:55 - 10:15
  • "Product-as-a-Service"
  • dr Radomir Grucza, Vice President, Head of Sales DACH Region, GlobalLogic
10:15 - 10:35
  • "Cyfryzacja łańcucha dostaw - wdrożenie przemysłowych rozwiązań IoT"
  • Aleksandra Sękowska, COO, ProxiGroup
10:45 - 11:45
Panel dyskusyjny: ,,Jak cyfryzacja wpływa na łańcuch dostaw w czasach pandemii?”

Paneliści:
  • Aleksandra Sękowska, COO, ProxiGroup
  • Marek Prószyński, Enterprise Sales & Partners Team Leader, Trans.eu Group S.A.,
  • Krzysztof Drynda, Wiceprezes Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej,
  • Prof. dr hab. Eugeniusz Zych, Prorektor ds. badań naukowych, Uniwersytet Wrocławski,
  • moderator: Przemysław Ozga, redaktor naczelny, Production Manager
11:45 - 12:45
Moderowany Networking, prowadzenie: Maciej Jarosz, trener Liberating Structures

22 października, Czwartek

9:30 - 12:45
Ekonomia w służbie ekologii
9:30 - 9:35
otwarcie dzień III
9:35 - 9:55
  • "Człowiek a środowisko – znaczenie nauk ekonomicznych dla trwałego rozwoju"
  • Prof. dr hab. Krzysztof Jajuga, Katedry Inwestycji Finansowych i Zarządzania Ryzykiem, Uniwersytet Ekonomiczny
9:55 - 10:15
  • "Jak VR pomaga nam zrozumieć zależności pomiędzy ekologią a ekonomią?"
  • Jakub Korczyński, Prezes Zarządu, Giant Lazer
10:15 - 10:35
  • "IKEA pozytywna dla klimatu do 2030 - szanse i wyzwania"
  • Małgorzata Dobies-Turulska, Zastępca Dyrektora IKEA Industry Zbąszynek
10:45 - 11:45
Panel dyskusyjny: "Zrównoważony rozwój - lokalne działania, globalny wpływ"

Paneliści:
  • Witold Ziomek, Prezes Zarządu MPWiK S.A.,
  • Anna Woźniak, Head of Communication, Ultimo S.A.,
  • Małgorzata Dobies-Turulska, Zastępca Dyrektora IKEA Industry Zbąszynek,
  • Taras Lukaniuk, Dyrektor Centrum Technologicznego, Nokia,
  • moderator: Przemysław Jedlecki, redaktor naczelny "Miasta Idei"; dziennikarz i redaktor, Gazeta Wyborcza
11:45 - 12:45
Moderowany Networking, prowadzenie: Maciej Jarosz, trener Liberating Structures

Rejestracja na wydarzenie

Dziś rozpoczynamy pierwszy dzień konferencji Made in Wrocław. Jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się na wydarzenie, to możesz to jeszcze zrobić bezpośrednio w aplikacji wydarzenia. Sprawdź szczegóły poniżej i bądź razem z nami podczas wrocławskiego święta innowacji i biznesu!

  1. Ściągnij darmową aplikację Meeting Application ze sklepu AppStore bądź Google Play.
    lub wejdź na wydarzenie przez przeglądarkę na wydarzenie: Meeting Application
  2. Zeskanuj kod QR lub wpisz nazwę wydarzenia Made in Wroclaw w wyszukiwarkę aplikacji.
  3. Zarejestruj się lub/i dołącz do wydarzenia.

Partnerzy strategiczni

Zobacz targi

Zobacz, kto napędza Wrocław! Odwiedź stoiska startupów, wiodących światowych firm oraz nowoczesnych fabryk i porozmawiaj z nimi o możliwościach współpracy. Zyskaj dostęp do setek atrakcyjnych nagród, weź aktywny udział w targach i zdobądź je.

Zobacz targi

Organizatorzy

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy

Patronat Honorowy Prezydenta Wrocławia

Patroni honorowi

Patroni medialni

Wydarzenie realizowane w ramach

Kontakt

Copyright (c) 2020 ARAW S.A., Gmina Wrocław | | Regulamin

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej

Agencja Rozwoju
Aglomeracji Wrocławskiej